AM Poznań
Nowy produkt
1 Przedmiot Przedmioty
wysyłka do dwóch dni roboczych
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Obrazy dźwiękowe muzyki unistycznej. Inspiracja malarska w twórczości Zygmunta Krauzego
SPIS TREŚCI Wstęp Niektóre terminy i skróty I. Geneza i rozwój idei unistycznej: Unizm malarski Władysława Strzemińskiego Unizm muzyczny Zygmunta Krauzego II. Technika kompozytorska muzyki unistycznej: Domena (oś, faktor, profil) Linia (strefa, rzut, pasmo) Wiązka (dyspozycja, wzór, zestrój) III. Dzieła muzyki unistycznej: Pięć kompozycji unistycznych na fortepian (1963), Tryptyk na fortepian (19630, Esquisse na fortepian (1967), Polichromia na klarnet, puzon, fortepian i wiolonczelę (1968), Kompozycja przestrzenno-muzyczna nr 1 (1968), Piece for Orchestra No. 1 (1969), II Kwartet smyczkowy (1970), Kompozycja przestrzenno-muzyczna nr 2 (1970), Piece for Orchestra No. 2 (1970), Voices for ensemble (1968-72) IV. Konteksty: Kontekst unizmu malarskiego Kontekst muzyki minimalistycznej V. Integralność muzyki unistycznej Bibliografia Spis ilustracji Summary Indeks osób
Kraków 2008
oprawa twarda
stron 222
format 17,5 x 24,5 cm