Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona. Śpiewnik. Barbara Pazur, Zobacz większe

Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona. Śpiewnik. Barbara Pazur,

Nowy produkt

2 Przedmioty

Wysyłka do dwóch dni roboczych

20,00 zł brutto

Więcej informacji

Śpiewnik zawiera zbiór polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych.

Może być wykorzystywany jako podstawa muzyczna do nauki improwizacji opartej na krokach nauczania wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, a także do innych celów, m. in. do osłuchania dzieci z różnorodnym materiałem muzycznym, jako repertuar do śpiewania i zabaw muzycznych, repertuar do nauki gry na instrumencie.

Piosenki są posegregowane wg cech muzycznych – trybów, funkcji harmonicznych, metrów, funkcji rytmu i ambitusu melodii. W zapisie nutowym każdej piosenki zachowane zostało grupowanie wartości rytmicznych, tak jak w muzyce instrumentalnej.

Do każdej piosenki można dobrać odpowiedni zestaw motywów tonalnych i rytmicznych z propozycji zamieszczonych w pozycji TEORIA I PRAKTYKA Wszystkie etapy nauki improwizacji opisane są bardzo szczegółowo w części TEORIA I PRAKTYKA „Nauki improwizacji muzycznej...”

Autorka – Barbara Pazur pracuje jako adiunkt w Zakładzie Muzykoterapii i edukacji Muzycznej Instytutu Muzyki Wydziału artystycznego UMCS. Jest sekretarzem Zarządu Oddziału PZChiO w Lublinie, członkiem Zespołu Konsultacyjnego Polskiego Towarzystwa Edwina E. Gordona. Od 2006 r. pełni funkcję koordynatora regionalnego Ogólnopolskiego programu rozwoju chórów szkolnych „Śpiewająca Polska”, jest także pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym Lubelskiego Festiwalu Chórów Parafialnych.