Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona . Teoria i praktyka. Barbara Pazur, Zobacz większe

Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona . Teoria i praktyka. Barbara Pazur,

Nowy produkt

1 Przedmiot

wysyłka 48 godz

25,00 zł brutto

Więcej informacji

Pozycja naukowo-metodyczna podsumowująca wieloletnie zainteresowanie Autorki teorią uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona. Wyczerpujące połączenie prezentacji i objaśnień teorii gordonowskich z praktycznymi poradami dotyczącymi zastosowania opisywanych koncepcji w edukacji. Wszystko to zostało podane w sposób bardzo przystępny i czytelny.

Warto zapoznać się z książką, a także mieć ją na stałe w swoich zbiorach ponieważ:

- dzięki wykorzystaniu materiału polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych Autorka przenosi na grunt polski zdobycze nowatorskiej, niesamowicie logicznej teorii uczenia się muzyki,

- jest to publikacja dla tych, którzy poznają nowe metody nauczania muzyki i jeszcze nie zetknęli się z koncepcją Edwina E. Gordona, a także dla tych, którzy już się z nią zetknęli, ale chcą ją lepiej poznać,

- może służyć jako pomoc dla nauczycieli prowadzących zajęcia muzyczne w szkole i pragnących nie tylko urozmaicić te zajęcia, ale także sprawić, aby uczniowie zaczęli rozumieć muzykę i świadomie uczestniczyć w jej tworzeniu, może stanowić pomoc dla osób chcących samodzielnie nauczyć się improwizować w różnych skalach.

Autorka – Barbara Pazur pracuje jako adiunkt w Zakładzie Muzykoterapii i edukacji Muzycznej Instytutu Muzyki Wydziału artystycznego UMCS. Jest sekretarzem Zarządu Oddziału PZChiO w Lublinie, członkiem Zespołu Konsultacyjnego Polskiego Towarzystwa Edwina E. Gordona. Od 2006 r. pełni funkcję koordynatora regionalnego Ogólnopolskiego programu rozwoju chórów szkolnych „Śpiewająca Polska”, jest także pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym Lubelskiego Festiwalu Chórów Parafialnych.